Bent u benieuwd naar de ervaringen met StudentenKarwei?
Rudi Oedairam
19 uur geleden
Top verhuizers lief en aardig zijn voorzichtig met spullen en heel erbehupzaam
Bartie Geelhuizen
5 dagen geleden
Nou, dat was een superrelaxste en snelle verhuizing door 2 supersterke mannen. Wij bellen nooit meer iemand anders.
Natascha Mungroo
6 dagen geleden
Heel aardige en goede verhuizers
Raissa Timmerman
1 week geleden
Aschwin en Robert hebben me super goed en snel geholpen! Aardige gozers.
Frank Van Donkelaar
2 weken geleden
Studio Binnen Interieurontwerp
4 weken geleden
Fijne service!
Paula Popoire Gomes
4 weken geleden
Ik heb verhuizers ingehuurd. Alle communicatie verliep via de email, vriendelijk en snel geregeld.
De 3 verhuizers waren op tijd en meteen aan de slag gegaan met inventariseren wat er precies verhuisd moest worden. De hele inboedel moest in een container, een giga klus. Mijn schoonzoon heeft met de 3 verhuizers gepuzzeld en jahoor, ze hebben alles erin gekregen! Super gedaan.
Zeer vriendelijke, ervaren nette jongens!
Goede prijs kwaliteit verhouding!
Ik ben zeer tevreden en raad ze zeker aan.
bregje bleeker
4 weken geleden
Francisco Gonzalez
1 maand geleden
Great job! Quick, professional and efficient. There was a small delay in their arrival but they really took the extra mile to make it in the time slot previously agreed upon. Fully recommended!
Annique Schram
1 maand geleden
Super geholpen met onze verhuizing door Moussa en Badre!
Dan The man
2 maanden geleden
Me hicieron unos trabajos y quedé muy contento. 100% recomendable.
Guus Geluk
2 maanden geleden
B. Seydlitz
2 maanden geleden
Aan Managing Director Marind van der Velden StudentenKarwei Prettige hulp van deskundige verhuisstudenten Broers Asehavim & Robert gehad. Ook hun werktempo en flexibiliteit was goed. Mn. hun klantvriendelijkheid was uitstekend. Wens het verhuisbedrijf veel succes voor de toekomst.
MvG. Boudewijn 170426.
Marlies Happe
2 maanden geleden
Ondanks dat ik geen fan van verhuizen ben, ging ik na 5 jaar toch weer verhuizen. Uiteraard nam ik dus weer contact op met Studentenkarwei.
Wat een vervelende stressdag had kunnen worden werd gewoon heel leuk. Bader, Moussa en Aswin zijn geweldige mannen die keihard werken. Niets was een probleem en ze zijn ook zo netjes en respectvol! En we hebben ook nog vreselijk met ze gelachen! Dus dank voor al jullie positieve energie !! Jullie zijn echte toppers!
chantal lubbers
3 maanden geleden
Ik heb 3x studentenkarwei ingeschakeld. De heren Badr en Moussa en Mo leveren fantastisch werk. Ze zijn super netjes, gezellig en humoristisch; niet geheel onbelangrijk bij stressvolle omstandigheden zoals verhuizen. Ze zijn kundig en ongelofelijk snel. Wat een toppers! Zelfs op zeer korte termijn wordt er naar mogelijkheden gezocht. Als ik weer een vervoersklus heb, weet ik waar ik moet zijn.
Maike van Leeuwen
3 maanden geleden
Super service!! Heel snel en netjes gewerkt. Badr, Moussa en Mo zijn toppers
Corrie Smit
3 maanden geleden
Ze waren fantastich ,super 3 x10
Henk Jorissen
3 maanden geleden
Sylvia Noordanus
5 maanden geleden
De verhuizers waren op tijd. Vriendelijke jongens.
Communicatie was duidelijk.
Hebben ook wat extra gedaan zoals wasmachine aansluiten en bed in elkaar gezet. Gingen zorgvuldig om met de spullen. Al met al zeer tevreden
Raymond Spanjar
6 maanden geleden
Top service! Snel, communicatief en betaalbaar.
maarten faas
6 maanden geleden
Keuken transport prettig en professioneel geregeld.
Ammah
7 maanden geleden
Helemaal goed!
Onze drie verhuizers waren Badr, die rustig het overzicht hield, Moussa die energie voor tien had, en Mo de stille kracht. In 2 uur was de vrachtwagen netjes geladen en later werden alle spullen in de opslagruimte vakkundig in elkaar getetrist. Voor een goede, concurrerende prijs. Bedankt mannen!
Reactie van de eigenaar:Helemaal goed om te horen! Geniet van uw nieuwe woning en tot een volgende keer!
Peter Teunis
8 maanden geleden
Het begon een beetje verwarrend want wij dachten dat we voor zondag geboekt hadden, maar zij belden zaterdag waar we bleven. Dus dat was even stress want wij moesten uit Heiloo komen voor de verhuizing van onze dochter in Utrecht en het was nog lang niet allemaal ingepakt. Maar de twee jongens (waarvan ik de namen helaas niet meer weet) waren super vriendelijk en relaxed. Ze werken keihard en toch heel netjes voor je spullen, echte toppers! Uiteindelijk waren we gewoon een dag eerder klaar dan gepland. Als ik ooit nog eens ga verhuizen dan bel ik ze weer.
Ciska Gooskens
9 maanden geleden
Prettig contact vooraf en verhuizers waren netjes op tijd. Maar het verhuizen ging erg gehaast en er werd veel geklaagd. Verhuizing was sneller klaar dan gepland maar wel volledige 3 uur betaald. Zelfs bij het betalen werd gezegd dat ik op moest schieten, terwijl ze nog meer dan een half uur over hadden.
Vooraf was gezegd dat ook geholpen kon worden bij het in elkaar zetten van meubels als er tijd over was. Ter plekke was die bereidheid ver te zoeken. Na een paar keer vragen hebben ze een tafel in elkaar gezet en zijn dus eerder vertrokken.
Reactie van de eigenaar:Beste Ciska,
Fijn om te horen dat het contact vooraf prettig was en dat onze verhuizers op tijd waren.
Wat jammer dat u de indruk had dat het verhuizen gehaast verliep. Onze verhuizers proberen altijd efficiënt te werken, maar het is zeker niet de bedoeling dat dit als gehaast of klagerig wordt ervaren. We nemen deze feedback dan ook serieus en zullen dit intern bespreken.
Wat betreft de werktijd: de verhuizers waren inderdaad eerder klaar dan gepland, maar het uurtarief is van tevoren duidelijk afgesproken en gebaseerd op een minimale afname van drie uur. Als dat op de dag zelf niet duidelijk genoeg is gecommuniceerd, dan bieden wij daarvoor onze excuses aan.
We vinden het jammer dat uw ervaring niet helemaal naar wens was en hadden dit graag direct met u besproken. Wij zijn hier nooit van op de hoogte gebracht. U bent altijd welkom om contact met ons op te nemen zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing.
Met vriendelijke groet,
Studentenkarwei
Benedict de Zwaan
10 maanden geleden
TOP!!! Helemaal van Rotterdam naar Limburg. Thanks Aschwin, Sem en Abid!
